כי בניית אתר מרשים זה רק הצעד הראשון.
אנחנו מתמחים ביצירת חשיפה וניראות ברשת לעסקים. לפניכם פירוט של מאפייני תהליך קידום אתרים בסטודיו.

1. ניתוח מלות חיפוש

השלב הראשוני בתהליך קידום אתר הוא ניתוח אילו מלות חיפוש רלוונטיות לעסק. אילו ביטויים מקלידים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם אל תוך שורת החיפוש כשהם מחפשים העסק כמו שלכם. ניתוח נכון של ביטויי החיפוש הוא תנאי הכרחי לשלב הבא שבו נתחיל "להילחם" על דירוג של האתר עבור אותם ביטויים ומלים שעליהם נלחמים גם המתחרים הישירים שלו.

אנחנו משתמשים בכלי בדיקה אנליטיים כדי לנתח את ביטויי החיפוש המתאימים, נפח החיפוש החודשי עבור אותו ביטוי, אילו מתחרים נלחמים עבור דירוג של הביטוי ומה היחס עלות-תועלת של קמפיין ממומן עבורו.

2. התאמת מבנה ותוכן האתר

התאמת המבנה הטכני של האתר

  • ייעול מבנה הקוד של האתר כדי שמנועי החיפוש "יבינו" יותר טוב את מהות האתר ותחום העסק שלכם.
  • התאמת שדות המטא (meta) של האתר שבין היתר כוללים את מלות החיפוש, שדות תיאור דפי האתר, הגדרת שדות של רשתות חברתיות ועוד.
  • אופטימיזציה של מהירות טעינת האתר.

התאמת התוכן של האתר

  • התאמת תצורת התוכן הויזואלי באתר למנועי חיפוש.
  • התאמת שמות דפים, כותרות, קישורים, גדלי הגופנים ועוד.
  • יצירת תוכן מקורי רלוונטי למלות החיפוש הרצויות.

אם בעבר לא היה בכך צורך, היום תוכן מקורי הוא מצרך הכרחי בתהליך קידום אתר במנועי החיפוש. כפי שנהוג לומר היום בתעשיית קידום האתרים, Content Is King (תוכן הוא המלך).

3. בניית מערך קישורים (לינקים)

אחד הקריטריונים המרכזיים שעל פי הם מנועי חיפוש מדרגים אתרים הוא מערך הקישורים שמצביעים בחזרה לאתר. בניית מערך קישורים הוא תהליך ארוך טווח שיש חשיבות אדירה שיעשה נכון ובהתאם לכללי העבודה התקינים של מנועי החיפוש.

רבות מחברות קידום האתרים שמבטיחות "תוצאות מהר" בונות מערכי קישורים שמהווים spam (זבל) מבחינת מנועי החיפוש, פעולה שבסופו של דבר מביאה לפגיעה בדירוג האתר, לענישה של האתר ע"י מנועי החיפוש בכלל וגוגל בפרט ויוצרת נזק שקשה מאד לתקנו לאחר שנוצר. אנחנו דואגים לבנות לכם מערך קישורים בצורה אורגנית שעומדת בסטנדרטים של מנועי החיפוש ושיוצרת גידול אמיתי בתעבורת גולשים ונוכחות האתר ברשת.

שלב זה גם מקפל בתוכו יצירת ניראות וקמפיינים ברשתות החברתיות ועל פי הצורך יצירת קמפיינים ממומנים במנועי החיפוש.

4. בקרה, אנליזה ויצירת דוחות

קידום אתרים זה מדע מדויק, וככזה אנחנו משתמשים בכלי הניטור והאנליזה המתקדמים ביותר שקיימים בשוק. כחלק בלתי נפרד ממאמץ קידום האתר אנחנו מנטרים באופן יומי את תנועת הגולשים, דירוג האתר עבור כל אחת ממלות החיפוש ש"נלחמנו" עליהן ושינויים במערך הקישורים של האתר והמתחרים שלו.

בין הכלים בהם אנחנו משתמשים:

  • Google Analytics
  • Goolgle Webmaster Tools
  • Google Tag Manager

אנחנו מספקים דוחות חודשיים לגבי התקדמות מאמץ קידום האתר כדי שיהיו לכם כלים ומדדים קשיחים להערכת ההתקדמות.